2012 m. balandžio 1 d., sekmadienis

Kokia yra geriausia tinklinio marketingo kompanijos struktūra?



Tinklinio marketingo kompanijoj visi uždirbti negali. Tiesa, visi turi galimybes, bet uždirbti visi negali. Čia yra pagrindinė priežastis kodėl daugelis nusivilia šiomis kompanijomis ir pačiu tinkliniu marketingu.
Kaip ir kiekviena pardavimo kompanija taip ir TM kompanija turi turėti klientų. Nežinau kokie įstatai reglamentuoja, kad klientų ir distributorių santykis būtų 70/30.

Paprastai kai kviečiamas naujas narys jam kalbama apie tai, kad čia jis gali užsidirbti. Bet gali ne visi. Daugelis neturi šiam darbui reikalingų savybių. Šitai žino ir kompanijos. Jos a priori žino procentą kuris nubyrės. O tai nei daug, nei mažai virš 90.

Bandoma ieškoti tinkamų marketingo planų. Kuriami nauji marketingo planai. Marketingo planai visaip komponuojami. Vieni marketingo planai kombinuojami taip, kad būtų lengva užsidirbti ką tik atėjusiems, kiti pradžios darbą apsunkina, bet vėliau užsidirbama lengviau. Tokios ir panašios rokiruotės bėgančių iš TM nesumažina.

Problema yra ta, kad daugelis kompanijų nors ir vysto savo veiklą per internetą, bet neišnaudoja visų interneto galimybių. O internetas net į TM leidžia pažiūrėti kitaip.

Internetas šiandien leidžia atskirti klientus nuo darbuotojų. Tokia galimybė yra didelė perspektyva MLM kompanijoms. Ir ne tik joms. Atskiriant darbuotojus nuo klientų užsidirbti gali visi. Net tie kurie nieko nepakviečia.

Sakyčiau genialiai sugalvota.

Kas norit plačiau ir išsamiau sužinoti kaip tai veikia rašykit savo vardą ir email dešinėje pusėje pavadinimu TOBULAS VERSLAS ir už minutės gausite pirmą laišką.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą